keskiviikko 1. lokakuuta 2014

VAALEANPUNAISIA UNELMIA





































En voi millään uskoa, että nyt on jo lokakuu! Viime kuun aikana mulla oli pientä uskonpuutetta opiskelupärjäämiseni suhteen mutta nyt olen saanut sen ehkä selätettyä. On hieman vaikea oppia lukemaan oikealla tekniikalla noin seitsemänsataa sivua paksuja englanninkielisiä tenttikirjoja mutta olen kuitenkin luottavaisin mielin sen suhteen, että ensimmäisen opintojakson selätettyäni seuraavien tekeminen helpottuu. Oikean opiskelutekniikan löytäminen on vienyt multa tosi paljon energiaa viimeaikoina mutta olen ottanut psykologian perusopintojen suorittamisen haasteekseni ja tämä tyttö ei luovuta! Unelmien eteen on tehtävä töitä. Nyt illalla aion rentoutua elokuvan parissa ja olen jo sytytellytkin huoneeseeni kynttilöitä palamaan sekä tein Rocky Roadia pakastimeen jähmettymään. Tsemppiä meille kaikille syksyn haasteisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti