sunnuntai 23. marraskuuta 2014

KURKISTUS VIIME JOULUN SISUSTUKSEEN

''Minun jouluni on sisäinen rauha ja valkoinen maa. Minun jouluni on seestynyt mieli, kun kuunnella saan ikuista kuisketta kaikkeuden, olla kuin pienenä osana sen. Sellainen jouluni on.'' 


Joulu on mielestäni yksi ihanimmista juhlista ja jouluun virittäytyminen alkaa mulla jo hyvissä ajoin marraskuun puolella (no okei, kyllä mä saatan jonkun joululahjan ostaa jo lokakuussa). Niinpä siis nytkin, joululaulut ovat kaikuneet kodissamme, glögiä on juotu muutama kupponen ja ensimmäinen pikkujoulujuhla on takana. Seuraava askel on vaihtaa huoneeni sisustus jouluiseksi. Katselin valokuvia viime vuoden joulusisustuksestani saadakseni inspiraatiota ja moni näissä kuvissa näkyvä juttu pääsee mitä luultavimmin tänäkin vuonna esille. Nyt olen ajatellut laittaa näytille enimmäkseen valkoista ja hopeaa tai harmaata muutaman punaisen yksityiskohdan tuodessa väriä ja tunnelmaa. Hauska ajatella, että nykyään joulusisustukseeni kuuluu punainen väri, sillä pienenä valitsin aina mieluummin siniset jouluvalot, köynnökset, verhot ja liinat, kun taas pikkusiskoni huone oli lattiasta kattoon punainen.






Minun Jouluni - Olli Lindholm

2 kommenttia:

  1. Kivan tunnelmallisia joulukuvia <3 Tuo sydän on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Taisin ostaa sen viime vuonna Tokmannista :)

      Poista